Lyckan

 
 

Det här är Loui!

7/12-10.  2 veckor och 5 dagar.
Picture
Picture
Picture
21/12-10. 4 veckor och 5 dagar
Picture
Picture
Picture
Picture
27/12-10. 5 veckor och 5 dagar
Picture
09/1-11. 7 veckor och 3 dagar
Picture
Picture
Picture
På lördag, den 15 januari ska vi hämta hem honom. Som vi längtar! :)
Julia och Margareta (mamma)
1/16/2011 11:20:45 pm

Grattis till er nya familjemedlem, så fin!
Lycka till, det är kul att springa upp och ner ;)
kram från oss

Reply
1/17/2011 12:02:00 am

Grattis och lycka till med lilla Loui! Haha Jag vet hur det känns med allt springande fram och tillbaka. ;) Fina bilder på era pojkar tillsammans. Skönt att Indo också har accepterat den lille (Lesley tycke också att Chelsea är lite läbbig, men det går bra). // Zia

Reply
1/17/2011 04:03:47 pm

hej,
är ägare till Kansas Louis pappa och jag kommit fram till genom länken på din hemsida Carina. Grattis till den söta killen. Louis jag gillade från början stort och jag tror att han är en riktigt bra kille. Jag hittade bilder av Louis på HP och ville be er, om jag får kopiera vissa av Kansas hemsida? Skulle vara super bra!
om du har lust, kan du vara lycklig på hans sida en titt. Det finns också bilder som han vakter och andra vackra bilder.
ha kul och glädje med Louis och Indo.
Jag översätter denna linje kan och hoppas att det inte är för grå välsignade.
Hälsningar
Gitta och pappa kansas

Reply
Ammi o Cissi
1/17/2011 06:44:42 pm

Tack för kommentarerna!
Ja, det är fantastiskt med en till aussie!
Mycket kärlek är det iaf! :D

Reply



Leave a Reply.