Lyckan

 
 
Jag har två monster här hemma. (cissi ej medräknad) hehe.
De är fantastiska på helt olika sätt. Den lilla är busig, full i fan, tokaktiv, sååå jäkla jobbig och mattokig. Den stora är lika busig han, mysig, "lugn" och lydig.
Allt och alla blir ju iofs lydiga och lugna om man jämför med den lilla.

Idag var jag och Loui ute och tränade lite själva. Lite ingångar och sen belönade jag när han spontant kom upp på min vänstra sida.
Han har blivit ganska duktig på kontakt, det försöker vi träna mycket.
Hans käft låter som en krokodils då han försöker sno åt sig godisen som man har i handen, så jag har börjat småträna på att "ta fint" också.

Igår fick han träffa Lukas 10 månader. Det gick kanonbra. Loui var så försiktig och snäll även om han nafsade i både öron och händer. ;)

Vägde honom igår också, 7,5kg var han uppe i. Inte undra på att det börjar bli jobbigt att bära honom.

Ikväll ska vi iväg på nya äventyr!

Kram
Picture
Picture
Picture
Sabine
1/29/2011 05:17:32 pm

7,5!!!
Det väger Balthazar å han är lite mer än 9 månader nu ^^Hihi

Reply



Leave a Reply.